Maja

Jag tänkte att jag skulle berätta lite oom mig själv ^^


Jag heter då Maja och är 10 år och är född uppe i det norra även kallat Östersund. Där bodde vi till slutet på året 1999 sen precis efter nyårsafton flyttade vi in i ett hus i Västervik.

Jag har en bror och en syster som är 21,5 och 20.

Så man kan kalla mig ett litet Sladdbarn (:

Jag har ett väldigt ovanligt efternamn, men det beror på att jag har väldigt mycket släkt i Kanada nämligen då

Toronto

Vancouver

Missisuaga

Som är lite utspridda där sen så har jag några sysslingar uppe i Stockholm också.


Jag har en farmor farfar som även är bosatta i Västervik sen bor min mormor och morfar som bor uppe i Luleå, där mamma pappa bodde innan jag föddes.

Min dialekt är väl mest lik västervik.
Sen har jag även två kusiner som är 17 och 15 år som bor i Forserum.
Dom är nog dom två roligaste personerna i mitt liv, jättesnälla.

Kisses

Maoiine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0