Stan dag

Hihih

Dagen började med att jag hade ställt alarm på klockan 9, jag vaknar klockan 9 och stänger av larmet för att vakna.
vaknar istället klockan 10 av att jag hade somnat om vilket jag blev lite sur på.
sen så åt jag frukost med frida.
sen skjutsade frida ner mig maria lovisa ner till stan, där gick vi ett tag och hade roligt.
sen sist när vi skulle in på åhlens ville lovisa köpa ett pyssel kitt och då frågade hon ungefär såhär

- maja kan jag få 2 kr av dig?
- nej jag har inte det har bara en 50 öring
(alltså medans jag står i kassan och betalar)
då hade en gammal tant precis betalat.
- men du lilla unga dam kan få två kronor av mig.
- men nej det kan jag inte ta emot
- jomen gör det det får bli en annan gång du betalar tillbaka

men sen var ju problemet att lovisa ville inte ha det där pysselkittet sen och då behövde hon inte 2 kr.
Då fick hon dåligt samvete, och ville lämmna tilbaka dom 2 kronorna till tanten fast hon vågade inte..

så lovisa behöll dom ;P

rolig dag med tjejerna

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0