KändisDjungeln + Chill =

Världens bästa :*
Var ju på stan idag med mamma köpte massa nya kläder!
2 Jeanstights
1 Par HAREMSBYXOR
4 Tröjjor (kanske tom mer)
1 Sjal
1 Skitfint läderarmband

men det blir bilder imorgon! 8DD

Påtal om haremsbyxor har letat efter dem överallt och så hittar jag dem på Åhlens?!
Har jag liksom inte redan letat där? :>
Och jag går ju självklart i extas och bara kräver om att få köpa dem.
Jag är kär .
Haremsbyxor + Maja = SANT.
Dom är hur sköna som helst.
FYFAN ASSÅ!
Ni måste köpa (a)

osen köpte jag skitfina saker.
Men iallafall detta var den mest lyckade lördagen!
Först stan med mamma hitta massa fina kläder somsagt, sen så hem
dampa för jag ingte har spotify
smsa kusin och frågade om en grej var ok att man fick göra utan o bli anmäld.
kusin svarade att det var ok.
Maja bli glad.
Maja fixa Spotify
Maja är hyper för hon har spotify nu.
Maja ska ner och äta äppelpaj nu.
Maja säger kyss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0