Fakta Om Maja

Hej :>
Nu kommer då en liten text om Maja
Jag heter då Maja somsagt och växte upp i staden Brumflo utanför Östersund.
Där bodde vi dock bara ett år men sen flyttade vi ner till västervik.
Det är inte sådär jättemånga i våran släkt som bor i Västervik, för dom flesta är utspridda uppe i Stockholm
Umeå Luleå Toronto Missisuaga Vancouver och Forserum.
Våran släkt har inte sådär jättevanligt efternamn som Nilsson Svensson och så, utan det är ganska ovanligt.
Men somsagt, vi flyttade ner till västervik och där bor vi nu.
Västervik ligger ju på östkusten och har finaste skärgården (a) xD
Menmen, sedan ganska precis träffade jag en kompis vid namn Maria och jag har känt henne nu i snart 10 år. Sen har jag två kusiner som bor i Forserum som är grymt roliga och snälla :D Och sen har jag en Storebror och en Storasyster, Min storasyster heter Frida och min storebror heter Emil :) Frida är 20 och Emil är 21.

Så då kan man säga att jag är öh.. Sladdis (h) =>

Det är jag stolt över! Men iallafall, jag har det bra i skolan och leker o stojjar med mina vänner :>
Haha, det där lät som jag gick på dagis. Menmen xD

Aja, där fick ni min tid på jorden! :P

Maja , M , Mesen , Maii , Maj-Britt.

Hmm? om ni undrar vad det var, så var det mina smeknamn :>

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0